JFox-Mobile - prezentacja aplikacji mobilnej
Rozpoczęcie pracy
Po uruchomieniu aplikacji użytkownika wita ekran główny.Pozwala on na wybór magazynu, w którym użytkownik chce w danej chwili pracować. W zależności od magazynu (lokalizacji) w której zamawiany jest towar mogą być wyświetlane różne listy asortymentu, kontrahentów, ceny. Ekran zawiera cztery duże, czytelne ikony pozwalające uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji.
Lista klientów
Filtrowana lista klientów pozwala na szybki dostęp do najważniejszych funkcji wspomagających pracę przedstawiciela handlowego podczas wizyty u klienta. W wyniku wyboru klienta z listy, przedstawiciel handlowy ma do dyspozycji szereg funkcji: wprowadzenie zamówienia, podgląd danych o kliencie (dane adresowe, należności, historia zamówień, lista punktów handlowych kontrahenta), sprawdzenie cen asortymentu dla wybranego klienta, pobranie współrzędnych geograficznych przy pomocy odbiornika GPS wbudowanego w urządzenie czy przeprowadzenie ankiety. System umożliwia też przedstawicielowi handlowemu na wprowadzenie danych nowego kontrahenta, z którym nawiązał kontakt podczas pracy w terenie.
Przyjmowanie zamówienia
Wprowadzanie zamówienia odbywa się przy pomocy interfejsu składającego się z zakładek. Podstawowe informacje o dokumencie znajdują się w zakładce Nagłówek, zamawiane towary można dodawać i edytować w zakładce Pozycje. Kolejne artykuły są dodawane do zamówienia z wygodnej, filtrowanej listy asortymentu. W aplikacji można zdefiniować wiele list asortymentu, żeby ułatwić pracę w przypadku dużej liczby oferowanych towarów. Dodatkowo każdą listę asortymentu można filtrować przy pomocy wyszukiwanego tekstu oraz wybranej z listy grupy towarowej. Proponowane ceny i upusty importowane są z systemu sprzedaży i mogą uwzględniać zaawansowane warunki handlowe, np. indywidualne i grupowe rabaty, wiele cenników zależnych od terminu i sposobu płatności, ceny specjalne i promocyjne i wiele innych...
Informacje o kontrahencie
W aplikacji dostępny jest szeroki zakres informacji dotyczących każdego kontrahenta. Są to: dane teleadresowe, lista nierozliczonych należności, historia przyjętych zamówień oraz lista punktów handlowych kontrahenta.
Rozliczanie dokumentów - przyjęcie gotówki
Przedstawiciel handlowy może przyjąć od kontrahenta gotówkę w ramach rozliczenia należności. W systemie generowany i rejestrowany jest dokument kasa przyjmie (KP).
Cennik, pozycje GPS i Ankiety
System obsługuje zindywidualizowane warunki handlowe dla kontrahentów. Możliwość szybkiego podglądu ceny i upustu w sytuacji gdy firma prowadzi złożoną politykę cenową jest bardzo istotną funkcją w programie na urządzenia mobilne. Na liście asortymentu wyświetlane są także aktualne stany magazynowe z bieżącego magazynu. Kolejną funkcją jest rejestracja współrzędnych geograficznych placówki klienta, co pozwala na wizualizację przestrzenną sprzedaży i zobrazowanie obszarów, do których docierają przedstawiciele handlowi. System pozwala także na przeprowadzenie ankiety, która uprzednio została zdefiniowana w panelu administracyjnym aplikacji.
Historia wprowadzonych dokumentów
Aplikacja zapewnia użytkownikowi dostęp do historii wprowadzonych dokumentów. Przy pomocy funkcji Historia dokumentów można przeglądać, edytować i klonować zamówienia oraz przeglądać wystawione dokumenty KP, wraz z ich podsumowaniem w wybranym zakresie dat.
Narzędzia
Menu narzędzia zawiera funkcje pozwalające na zarządzanie pracą aplikacji. Menu umożliwia przeprowadzenie synchronizacji (wymiany) danych z centralnym serwerem, zmianę konfiguracji programu, podglądać plany (targety) sprzedaży czy uzyskać dostęp do preferencji użytkownika, które pozwalają dostosować działanie programu do oczekiwań użytkownika.